Bezpieczny trening w ciąży z piłką

Categories: Ciąża
Lista życzeń Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

O kursie

Program skierowany jest dla kobiet w ciąży, które w bezpieczny sposób chcą być aktywne podczas tego specyficznego okresu.

Dzięki temu kursowi:

  • Dowiesz się jak ćwiczyć, by przygotować się do jednego z większych wyzwań życiowych tj. PORODU?
  • Jak ćwiczyć, by nie zaszkodzić sobie i dziecku?
  • Otrzymasz KONKRETNE ĆWICZENIA, które przygotują Twój organizm do wysiłku porodowego oraz sprawią, że łatwiej będzie Ci dojść do siebie już po porodzie i połogu, a nawet wrócić znacznie szybciej do formy!

Course Content

Rozgrzewka
Koniecznie rozruszaj i rozgrzej swoje ciało przed ćwiczeniami. Unikniesz w ten sposób niepotrzebnych kontuzji i przygotujesz mięśnie oraz stawy na dawkę ruchu, która nastąpi w dalszej części.

  • Rozgrzewka
    08:04

Ćwiczenia rozciągające, oddechowe i odciążające
Ćwiczenia, którą pozwolą Ci się skupić na swoim oddechu. Dzięki odciążającym ćwiczeniom zniwelujesz bóle kręgosłupa, albo im zapobiegniesz.

Wzmacnianie
Ćwiczenia, które pozwolą bezpiecznie wzmocnić mięśnie. Przygotujesz ciało do porodu oraz unikniesz bólu kręgosłupa.

Cool down
Cool down, czyli sesja relaksacyjna po treningu

Materiały bonusowe

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet
Przewiń na górę