Programy treningowe

Program po porodzie
"Przywracam ciało do ruchu 6 weeks postpartum"

by @mama_kornik

To bezpieczny program po porodzie trwający 6 tygodni lub dłużej skierowany dla kobiet celem powrotu do zdrowia i przygotowania ciała do powrotu do formy.

Jak to działa?

UWAGA!

Program można wykonać tylko bez przeciwskazań medycznych. Po połogu lub w trakcie  zalecam wizytę  u fizjoterapeuty uroginekologicznego.

Program
"Ciało w ruchu"

by @mama_kornik

To indywidualny program treningowy, skupiający się na powrocie kobiety do formy.

Program ten przygotowuje kobietę do aktywności fizycznej, którą uprawiała przed ciążą.
Jest on również dedykowany osobom, które nigdy nie uprawiały sportu
lub chcą wrócić do aktywności po wieloletniej przerwie.

Jak to działa?

Program
"Bezpieczny trening w ciąży"

by @mama_kornik

Program skierowany jest dla kobiet w ciąży, które w bezpieczny sposób chcą być aktywne podczas tego specyficznego okresu.

Program jest przygotowywany indywidualnie dla każdej kobiety biorąc pod uwagę przede wszystkim: trymestr ciąży, stan zdrowia, postawę ciała, oddech, wzorce ruchowe.

Jak to działa?

UWAGA!

Ze względu na bezpieczeństwo kobiety ciężarnej i jej maleństwa nie oferuję ogólnych planów treningowych.

PAMIĘTAJ!

Aktywność fizyczną w ciąży można wykonywać tylko za zgodą lekarza ginekologa, najlepiej potwierdzoną wizytą u fizjoterapeuty uroginekologicznego.

ZALECENIA

Podczas wykonywania programu zalecam spotkania indywidualne raz w miesiącu lub raz na trymestr celem nauki: wdrożenia odpowiedniego oddechu (względem danego trymestru), poprawnego wykonywania danego ćwiczenia.

Program
"Cool down dla ciała"

by @mama_kornik

Szukasz programu który pozwoli Ci się wyciszyć oraz rozluźnić ciało i umysł oraz odstresować, a ponad to przygotuje ciało do poprawienia rezultatów w treningu?

Program “Cool down dla ciała” będzie świetnym rozwiązaniem.
Program ten mogą wykonywać też kobiety w ciąży i po porodzie.

Jest to program koncentrujący się na uspokojeniu i  rozluźnieniu nie tylko po treningu, ale i wyciszeniu
po ciężkim dniu. Oferuje coś więcej niż tylko pozycja rozciągająca.
Skupiamy się tutaj na oddechu,  pozycjach odciążających ćwiczeniach mobilizacyjnych.

Program jest tak przygotowany by każda  sesja nie przekroczyła 35 minut.
Można ją zatem traktować jako dodatek do treningu lub jako oddzielna sesja.

Modyfikacja Twojego treningu

by @mama_kornik

Jeśli chciałabyś kontynuować swoją sportową przygodę w ciąży bez opuszczania swojego ukochanego miejsca (crossfit box, centrum fitness, itd.)

Twój trener nie specjalizuje się w treningach dla kobiet w ciąży, mogę dla Ciebie przygotować bezpieczne modyfikacje Twojego własnego treningu.

Zanim się jednak zdecydujesz na ćwiczenia w ciąży zalecam:

bądźmy w kontakcie

Przewiń do góry